Wow don't want to get in trouble with work. Taking away all my information here

lzbth:

i just almost missed my train because i was taking a personality quiz to find out what fruit I am

http://gamerspirit.tumblr.com/post/97809020222/i-miss-the-days-where-a-new-final-fantasy

gamerspirit:

I miss the days where a new Final Fantasy announcement would fill my heart with a neverending stream of excitement, where for weeks after the announcement, or any new info, I would imagine myself adventuring through new and fantastic beautiful lands, getting attached to wonderful, complex…

Except that’s not a trailer. That’s a sneak peek. A preview. The game is still in development. We get little sense of how the game is going to be from that. It’s meant to showcase the Neato graphics and KH-style battle system, as well as the open world. Is it more steeped in our reality? No. Not really. Not more so than the other games. I think you’re making premature assumptions when we haven’t seen a whole lot yet.

gigglesandanixi:

chimerahellden:

kelzthalassunwhisper:

girlwiththerobottattoo:

I JUST UGLY LAUGHED SO HARD I WOKE UP THE DAMN HOUSE JFC!!!

LOL

DO NOT CLICK THIS IF YOU NEED TO BE QUIET

LMFAOOOOOO

its-a-combat-skirt:

revybutt:

building-an-unstoppable-fist:

possiblets:

let’s be honest here, who would ‘t cheat in chemistry

next level cheating.

this is some naruto shit

It’s like that episode of soul eater

paradisdesbilles:

every swan believer scene [2/]

-noticeableabsence-:

I have more otps than life ambitions

finalfantasythings:

The Tokyo Game Show 2014 trailer for Final Fantasy XV.

Final Fantasy XV is in development for PlayStation 4 and Xbox One.

This is beautiful. I’m really excited to see more of this. I’m only disappointed in the fact that it showed gameplay with only the dudes? I know this is just a quick look at the game in development so I’ll keep my hopes up for playable ladies. Final fantasys kickass girls are one of my favorite parts about the series. I hope we get to see and play as some!

soofdope:

Nailed it.

ladysaviours:

sea-change:

e’rybody’s all like “fandom’s where i found community and understanding and happiness’

and i’m in the corner like “fandom’s where i found my high blood pressure and an insatiable urge for murder”

  

woodelf68:

alxbngala:

Sausage cat is on the move.

"I’d like to chase you, but I can’t be bothered to get up."

woodelf68:

alxbngala:

Sausage cat is on the move.

"I’d like to chase you, but I can’t be bothered to get up."

hatilda:

frankieztein:

kuunakullanvalkeana:

neeta-inari:

nikkilipstick:

thissss

I have been both of these girls lmao and it’s so true and mired in internalized misogyny

haha yeah right, because hyperfeminine women are so much better than more gender-nonconforming women, who are bitter and angry and so misogynistic, unlike hyperfeminine women who totally don’t benefit from their gender conformity at all or ever shit on butch lesbians or other gender-nonconforming women. hahaha get it, those stupid women who don’t wear makeup are so misogynistic and mean.

you know what, this is complete bullshit. This is women make-up wearing women and their goddamn paranoia. I think it has more to do with them feeling angry that others arent conforming with them.
I never really wore make-up and every time I meet a new friend, and she does wear a lot of make-up, she always makes some bitter comment about “well yeah, I guess you dont do that”, “oh well not something you would know about” and they always expect me to attack them at some point.
one girl actually once got this idea in her head that I did make comments about her make-up all the time, to the point where she would go around to our friends and complain about how “judgemental” I was….. I never fucking said anything to her about her make-up, not once before, not once after.
GC women get pissed off at GNC women just because they are GNC, NOT because we are the judgemental ones.
so fuck off with your homo/lesbophobia and your goddamn insecurities about wearing make-up

"Women who conform to femininity are better than those who don’t. GNC women are meaner and worse, GC women are sweet and pleasant." <— exactly what patriarchy tells us. 


What the fuck is this. Can we not fight over this shit? Everyone’s cool whether or not they wear makeup guys. Get over yourselves and look past the pettiness you’re arguing about.

hatilda:

frankieztein:

kuunakullanvalkeana:

neeta-inari:

nikkilipstick:

thissss

I have been both of these girls lmao and it’s so true and mired in internalized misogyny

haha yeah right, because hyperfeminine women are so much better than more gender-nonconforming women, who are bitter and angry and so misogynistic, unlike hyperfeminine women who totally don’t benefit from their gender conformity at all or ever shit on butch lesbians or other gender-nonconforming women. hahaha get it, those stupid women who don’t wear makeup are so misogynistic and mean.

you know what, this is complete bullshit. This is women make-up wearing women and their goddamn paranoia. I think it has more to do with them feeling angry that others arent conforming with them.

I never really wore make-up and every time I meet a new friend, and she does wear a lot of make-up, she always makes some bitter comment about “well yeah, I guess you dont do that”, “oh well not something you would know about” and they always expect me to attack them at some point.

one girl actually once got this idea in her head that I did make comments about her make-up all the time, to the point where she would go around to our friends and complain about how “judgemental” I was….. I never fucking said anything to her about her make-up, not once before, not once after.

GC women get pissed off at GNC women just because they are GNC, NOT because we are the judgemental ones.

so fuck off with your homo/lesbophobia and your goddamn insecurities about wearing make-up

"Women who conform to femininity are better than those who don’t. GNC women are meaner and worse, GC women are sweet and pleasant." <— exactly what patriarchy tells us. 

What the fuck is this. Can we not fight over this shit? Everyone’s cool whether or not they wear makeup guys. Get over yourselves and look past the pettiness you’re arguing about.

dt